Överraskande middag

Helt oväntat fick jag ett förslag att äta middag på stan med #4 + bf.
Klart man hakar på.
Trevligt att få umgås lite opretantiöst.
När jag kom hem imponerades jag av min välorganiserade dotter, som provpackar inför resan till Costa Rica.
Sedan blev det en kopp te, Criminal minds och ett anfall på DN's söndagskryss.
Dottern hjälpte till med några förslag, så vi skissade och gissade och vips kunde jag lösa allt.
Utan att vara i närheten av lika välorgaiserad som min äldsta hade jag kommit på att det skulle vara bra att ha en necessär som passar för en-nattsutflykter.
På stan hann jag in på stora kedjan, för att se vad de hade att erbjuda. Hittade en i lagom storlek (?) till bra pris, så jag ska se om den funkar.
Nu kör jag en vända med crime stories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0