Missade två pass i träningsplanen

söndag = träningsdag
 
Turen till huvudstaden kostade mig två pass i träningsplanen.
 
Torsdag var resdag, men vi kom fram i bra tid och hade en trevlig kväll med min kusin och hennes familj.
 
 
 
Fredag startade i lagom tempo och vi kunde utan att stressa göra oss klara för begravningen.
Ljus och varm begravning.
Sedan middag på Tyresö slott. Vi satt kvar i flera timmar och pratade om min faster och även en del om hennes syskon. Bara en kvar nu.
På kvällen satt vi hos min kusin och tittade i gamla fotoalbum från resor, högtider och släktsammankomster.
 
Lördag serverades det frunch hos min andra kusin. De  bor på bara några minuters promenad från varandra.
Sedan var det dags att rulla hemöver. Nu var vi bara två, min faster och jag. Henns yngste son hade blivit sjuk och fick ställa in hela resan, och min äldste kusin som åkt med ner, hade tagit ett flyg hem redan på fredag kväll. Resan gick bra och jag tillbringade kvällen tillsammans med fastern. Trevligt eftersom vi inte ses så ofta.
 
Idag har jag hunnit en hel del.
Tåget hem kl. 10.
Direkt till IKEA för att titta på förvaringsmöbler.
In till stan för en god kopp kaffe.
På ingivelse köpte vi gardiner till sovrummet.
Hem via kåmpe, där jag satsade på två pack med tulpaner den här gången.
Som sagt: skam den som ger sig.
Gjorde en grönsakspaj till middag.
Bistod Barnafadern vid uppsättning av gardinstänger.
Gick till gymmet och körde en kompromiss mellan helgens två pass.
 
Nu har jag tittat på Springflod på SVT play.
Fantastiskt påhitt det där.
Dags att stänga butiken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0