Första tempopasset

måndag = reservträningsdag
 
Lugn dag, med son som dök upp och lämnade igen bilen som han haft till fjällen.
Eftersom både #5 och jag ville träna, hon skulle på pass 17, så käkade vi middag tidigt.
Just när vi satte oss dök min lillasyster med make upp.
De hade gjort en dagsutflykt till nya shoppingområdet söder om stan.
Vi drack kaffe tillsammans och surrade på en stund.
När de åkt och jag stökat lite, var det lämpligt att gå till gymmet.
Hade ett pass med 25 minuter i högt tempo kvar sedan förra veckan.
Jag trodde egentligen inte att det skulle gå så bra, eftersom jag hade det långa passet i går, och det brukar ta några dagar att återhämta sig från.
Men jag tänkte att jag kör det från början och ser vad som händer. Ökade successivt varje 400 m och hade till sist gjort hela passet i ett tempo inom det angivna intervallet. Great.
Jag är nu mitt i planen och har ett par strykningar i mars.
Annars är det väl ok.
Jobwise är veckan som kommer rätt fullmatad.
Ändå klämmer vi in ett besök hos köksleverantören i morgon.
Vi ska titta på vilka material de kan erbjuda.
Men sedan kör vi nog igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0