Lite av varje

Eftersom GodaVännen var så trött i måndags hade jag bestämt mig för att försöka titta in någon dag i veckan, på dagtid.
Tyvärr kunde jag inte komma iväg tidigare, så det fick bli idag.
Efter sovmorgon och frukost med vårdbiträdet svidade jag om för att hälsa på henne.
Idag var hon piggare och vi pratade lite om allt möjligt. Hon hade varit uppe och gått tidigare på fm, och satt uppe en liten stund medan jag var där.
Jag stannade inte fullt en timme.
Sedan åkte jag in till stan och sammanstrålade med yngsta dottern för att dricka lite efter-tentan-kaffe.
Efter det gjorde jag en del ärenden. Fyndade lite på rea.
Nästa stopp blev hos #2 som hade glada nyheter. Erbjudande om att fortsätta på sitt nuvarande jobb med lite bättre lön. OCH inte minst: få vara anställd över sommaren, OCH få semester!
Ett av fynden, onödigt stort ljus kanske, men jag gör mitt bästa för att det ska bli kortare :-)
 
Nu ska jag dricka en kopp te med äldsta dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0