14*400m i bra fart

söndag = träningsdag
 
Lullade iväg till gymmet efter skidåkningstittandet.
Långpasset från igår i benen, men måste köra intervaller för att få upp farten, så det fick bli ett av passen från den kommande planen.
14*400 m i hög fart.
Motigt redan i början, så då börjar kohandeln.
- Jag gör 6 st i alla fall, farten är ju rätt hög.
- Ok, två till fixar jag.
- Men nu är 10 inom räckhåll, bara att plåga sig.
- Vore ändå skönt att ha fixat 14....
Så det gjorde jag.
Nu sitter jag och tittar på en film, som jag faktiskt inte sett: Argo (2012). Ben Affleck har regisserat och spelar huvudrollen. Utsågs till bästa film på Oscarsgalan 2013. Den bygger på en händelse 1979, när USA's ambassad stormades.
Självklart fortsätter jag att hoppas på mer ljus i tillvaron.
 
En timme kvar av filem och nu börjar själva flykten.
Ska bli spänannde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0