Pamster*

*= min nya titel, pappas moster. Min systerson har fått barn och då blir jag pamster.
Grannen gör gran av flaggstången:
Idag har jag varit ledig (från jobbet).
Starten är nästan viktigast, och det var precis som vanligt.
Efter kaffe och jukalender avverkades några telefonsamtal, som löste några nervknutar för dottern.
Sedan hämtades fysikdottern, som tenterat.
Vi drog till stan.
Flera julklappsärenden gjordes bort.
Mediadottern anslöt och shoppade kläder tillsammans med fysikern.
Vi handlade till middagen och drog hem.
Vi fortsätter att titta på Blindspot. Den känns redan lite seg, i termer av att den har en så tydlig ram.
Vi orkade bara en säsong av 24 också.
Krav har man ju.
På hemmaplan går julförberedelserna sådär.
Idag strök jag och bytte dukar på mellanvåningen.
Har försökt förbereda mig mentalt på att baka isflak.
Tropis aromis ska det väl oxå bli.
Men hur ska jag göra med potatislimpan t.ex.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0