Ljusare

söndag = ingen träningsdag den här veckan.
Det gick bara inte, av flera skäl.
 
Jag hade sedan tidigare planerat att baka saffransbröd till GodaVännen och hennes familj.
Insåg att det nog var bäst att göra det i helgen, speciellt som vi förmodligen ska ha bönträff i morgon och det passar bra att lämna brödet då. För mig är det viktigt att ha saffransbröd till 1:a advent.
Så jag slog till i förmiddags.
Luktar väldigt gott och vi har provsmakat lite.
Förra året försökte jag hitta bra LCHF-alternativ, men det är inte lätt. Jag testade bl.a. några muffins, som jag inte ens fick i mig för de var så kompakta och torra :-(
Nu sitter jag och pratar med #4, medan vi väntar på näst sista avsnittet av Bron. Vi inväntar också den äldsta som varit en tur till närmaste IKEA-stad för att umgås med sina gamla studiekamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0