Lika bra

tisdag = testa tränings-dag
 
Äldsta dottern och jag drog till gymmet strax före 20. Hon för att gå på pass (body balance), och jag för att dra några längder på löpbandet.
Jag stretade på i vanlig ordning och ökade sträckan en aning.
Inte så tokigt, men pulsen lite för hög igen.
Gick inte ner riktigt lika bra efteråt heller.
Fick en prima huvudvärk också.
Den la sig rätt snabbt och nu känns det ungefär som vanligt.
I går samlades Bönorna för kaffe och diverse.
GodaVännen är trött, men har trots det fått igång kroppen lite.
Hoppet är att kunna komma hem mer än enstaka dagar.
Jul är såklart ett av målen.
Kändes bra att kunna bidra med lite saffransbröd.
Idag har det varit en märkligt dag.
Jag har fixat och fixat, haft samtal och möte, men det känns som att jag inte fått någonting gjort.
Man blir stressad av att känna sig sysslolös, och frustrerad av bristen på synliga resultat.
 
I morgon är det möten.
Torsdag likaså.
På kvällen tar jag tåget mot nordväst för institutionsdagar.
Fredag diskussioner kring förhoppningsvis intressanta ämnen.
Måste läsa ett exjobb på tåget, så att vi kan diskutera det i bussen på vägen hem.
Men det ser inte bra ut (nu heller). Slutsatsen/analysen är ännu kortare, det enda som tillkommit är några grafer.
 
Måndag till veckan har DKV bestämt att ha en skrivardag.
Som alltid ser jag fram  emot det med en viss hatkärlek.
Ska bli skönt att inte behöva tänka på något annat på hela dagen.
Känns motigt att behöva ha presatationsångest över mitt vansinninga uppsatsämne.
 
Dags att kvälla.
Lite ljus i mörkret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0