Jag gillar inte piller

Nix!
Men nu prövar jag med ett vitamintillskott i alla fall:
Sägs kunna ha positiv effekt på blodtrycket (om man har underskott sedan tidigare).
En del LCHF'are förespråkar detta.
Men jag äter redan Magnesium och Omega-3.
Inte kom jag mig för med att ringa HC.
Fick inget rättat heller.
Jo, två inlämningsuppgifter (på programmeringskursen).
Man kan ju undra vad jag gör på jobbet hela dagarna???
 Vad jag gör nu råder det ingen tvekan om.
Tittar på Danmark - Sverige i EM-kvalet. Eftresom vi inte var direktkvalificerade efter gruppspelet, så blev det direktkval mot Danmark. Sverige vann den första med 2-1 och leder nu med 2-1 med några minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0