Jag såg en tant igår

Jo, det var helt klart en tant. Ingen tvekan.
Faktum är att jag såg henne i en spegel på jobbet.
Jag vet att jag under rätt många år kunde bli överraskad över att det fanns små människor som kallade mig mamma. Men det har jag upphört att förvånas över, tror jag. Det är i alla fall länge sedan sist.
Nu kommer nästa fas: att försöka förlikas med att den som tittar på mig i spegeln är jag och att jag uppenbarligen är betydligt äldre än jag tror.
Nu tror jag inte att jag är ensam om den här upplevelsen. Det är väl snarare märkligt att det händer även mig.
Avslutar en degarkväll med lite sci-fi:Terminator Salvation.
More of the same, kan man säga. Tyckte jag såg Schwartzenegger skymta, men han finns inte med i rollistan?!
 
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0