Då startar jag om

tisdag = träning
 
Mesjag tyckte det var för kallt och blåsigt, så jag cyklade till gymmet.
På löpbandet är det varmt och skönt.
Har börjat lyssna på en ny deckare nu.
När jag la in passet i RK, fick jag för mig att titta på den sistlidna träningsperioden.
I det här fallet menar jag tiden mellan Blodomloppen 2014 och 2015.
 
Här ser man alla enskilda träningspass som jag gjort i perioden juni 14 - maj 15.
Tre stora hål och faktiskt det största när jag i höstas kände mig hängig och bestämde mig för att vara superförsiktig efter det "postvirala syndromet" jag hade känt av året innan.
Då jag tränade trots att jag inte var helt frisk, vilket gick bra i början men sedan resulterade i en otrolig trötthet som inte gick över på flera månader. Riktigt obehagligt, så det ville jag inte råka ut för igen.
 
2015 känns bra så här långt och kan förhoppningsvis närma sig 2013 i träningsmängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0