Orolig dag

Hela dagen har varit orolig, eftersom GodaVännen vid midnatt flyttades till intensiven med blodförgiftning och extremt lågt blodtryck.
Jag hörde ingenting på någon kanal och blev alltmer stressad.
Bestämde mig tvehågset för att gå till gymmet, och precis när jag skulle rulla igång löpbandet fick jag ett besked.
Tack och lov var det positivt. Dropp och antibiotika för blodförgiftningen och eftersom febern gått ner och blodtrycket lite upp, så verkar det gå åt rätt håll.
På jobbet pågår det spännande saker.
Köket renoveras och byggs ut.
Som av en ren händelse pajjade både diskmaskinen och två microvågsugnar i går :-)
I morgon är det ledig dag, igen.
Tycker veckorna går väldigt snabbt.
Är det bra eller dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0