Hemma igen

Nu har vi målat garderoberna tre gånger (dottern är mer noggrann än jag :-( ), skruvat upp lampor, hyllor, burit runt möbler för att testa olika lösningar, fikat, ätit, och umgåtts.
Lördag pysslade dottern och jag med lampmontering.
Min visade sig så småningom bli en kotte, typ.
I dag på eftermiddagen rullade vi hemöver.
Mamma är med hit och i morgon ska vi gå på Nolia.
Jag har förköpt biljetter och vi åker dit riktigt tidigt för att om möjligt få parkera nära ingången.
På eftermiddagen kommer min morbror och hans fru. De ska äta med oss och sedan sova över till tisdag. Då tar de med mamma och kör söderut. Ytterligare en syster ska de hälsa på tillsammans också.
Känns bra att vara hemma. även om det nu börjar kännas att jobbet lurar i faggorna.
Jobbet har jag eg. inget problem med, det är nog mer känslan av att det är väldigt långt till nästa sommar som gör det lite motigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0