Ledigdagsnjutning

Dagen börjar bra!
Som sagt, inga särskilda planer, vilket alltid brukar innebära en tur till stället-som-inte-får-nämas-vid namn. Fast snart får det väl det. Jag får nog lov att tillstå att mängden tvätt faktiskt har minskat, möjligen i kombination med att jag har fått tillgång till mer tid och därför hinner hålla efter det bättre.
Fick ett så roligt tips av min syster. Några bilder av en lokal fotograf hemifrån las ut på fb och där fanns bland annat pappa med.
Vid det här tillfället är han 33 år gammal. Om han hade varit kvar skulle han ha fyllt 81 om en knapp månad.
Nu ska jag ta lite mer kaffe och lösa ett sudoku i lokaltidningen.
BTW, i går hade vi ett strömavbrott på ca 20 minuter. Mycket ovanligt, men jag ska köpa på mig mer ljus tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0