Jag har hittat mig själv

torsdag = träning
 
Idag var det knökfullt på gymmet när jag kom dit.
Men jag hade tur och fick ett löpband nästan direkt i alla fall.
Körde på lite som i tisdag, kanske ningen snabbare. Men efter ett tag började jag blöda lite näsblod.
Det är så ovanligt att jag minns uppriktigt inte när det hände senast?!
Så jag avbröt löpningen och satte mig en stund för att sedan ta en ordentlig promenadavslutning.
Väl hemma var jag tvungen att find my inner finn! Detta är mitt finska namn:
Vet inte exakt hur jag ska tolka detta?!
I morrn' tänker jag ta ut min lediga dag, trots att jag har übermycket att göra. Ska ev. läsa lite inför kursdagarna nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: kristina

usch det där med näsblod lät inte bra. Näsblod brukar tyda på ngt ofta överansträngning. Du får ta det lugnare tror jag

2014-03-21 @ 18:29:23
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0