Lyxig lyx

Ja, nu sitter jag här och småskäms. En kvinna i sina bästa år som inte ids gå till jobbet som alla andra. Huga.
Fick en fråga om jag ville gå upp till heltid. Vem är jag som tycker mig kunna avböja ett sådant erbjudande? Jag kan inte ens förmå mig att ordentligt utnyttja tiden till egenfinansierad forskning :-(
Nu har jag börjat enligt standardmallen för en ledig dag.
Insåg också att det är direktsändning från SM-veckan. Stafett idag. Publiken ser frusen ut så jag njuter av att ha tillgång till fleecepläd och kaffe inomhus.
Har hittat ett nytt recept på småfrallor som jag ska testa strax. Det matchar bra mot stafetttittning.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

det ärvälmunderbart att du kan jobba mindre än heltid,varför ha dåligt samvete för det? Du jobbar ju mer än heltid mellan varven och du har bara ett liv.

Njut och var glad

2014-01-17 @ 13:06:01
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0