Innehållsrik dag

Tja, så var det dags att pallra sig upp och försöka snygga till sig efter sjuksängen.
Maximal pillpoppning, näsdukar, nezeril och halstabletter för att komma i presentabelt skick till lic-seminariet kl 10.15. Väl där visar det sig att det inte ska finnas någon diskutant, utan betygsnämnden står för allt utfrågande och diskussion av arbetet. Tur jag hade bra på fötterna.
 
Eftreåt var det sammanträde och jag framförde en del kritik mot empirin. Jag kan inte tänka mig att vi accepterat en kandidatuppsats som hanterat det så oventenskapligt. Till sist blev det godkänt och vi blev bjudna på lyxlunch (inte licenciaten dock?). Rensade upp i mailträsket, hämtade dottern och drog hemöver.
Enkel middag och sedan var det läge att se dagens succe i eftersändning:
Silver och brons på herrarnas 15 km klassiskt!!
Cologna vann, men sedan kom Johan Olsson och Daniel Rickardson, imponerande!
När det i stort sett var slut kom detaljdottern hem och hade med en "Alla-hjärtans-dags-påse".
Såååå glad jag blir!
Nu känner jag mig helt utslagen. Hela huvudet fullt med var.
Verkligen inte återställd.
Kommer att sova som klubbad (hoppas jag) och kommer inte att anstränga mig mer än med damernas stafett i morrn.
Baksidan är att jag inte kan sätta min fot hos GodaVännen som fyller år i morrn :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Man skulle kunna undra om du har ngt emot min födelsedag när de är andra året å rad som du är sjuk? Stackars dig kan jag bara säga.
Hoppas det snart vänder krya på dig
Kramar

2014-02-14 @ 23:39:29
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0