Dimman drog in

Dimman har dragit in över OS och allt skjuts upp. Bara inomhusgrenar pågår.
Just nu rullar curlingen på och jag tittar på Norge-Danmark.
Norge har alltid roliga kläder:
Eftersom jag inte var särskilt energisk med matlagningen igår, så har jag successivt försökt ta hand om efterarbetet. Nu tror jag allt är bortstädat och bortdiskat.
På bänken ligger energiska dotterns hallon/blåbärsmuffins från igår:
De både luktar och ser  fantastiska ut.
Måste säga att muffinsplåten gör att muffinsen får en väldigt trevlig form.
Måendet är oförändrat :-(
Misstänker att fredagens pillstinna besök på jobbet inte snabbade på tillfrisknandet. Jag tyckte att det kändes bättre igår kväll än tidigare kvällar, men nu är det varigt igen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

hoppas du snart kryar på dig och att bisolvonet hjälper

2014-02-17 @ 23:10:51
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0