Slut barn kvar

Innehållsrik dag.
Eller, ja, egentligen bara en sak, men oavbrutet hela dagen.
2*18 har vi firat., och formellt sett har jag inte längre några barn-barn, bara vuxna barn.
Tyckte jag var omåttligt duktig som bakade tårtbotten igår. Barnafadern tog hjälp av ett av festföremålen och malde kött till råbiff!
Hjälpte bara lite idag.
Eftersom vi numera väldigt sällan har fikabröd, i alla fall bakat av mig, så satte jag igång med en Pitekaka i morse efter uppvaktning och frukost.
Bullar fanns tack och lov i frysen, viket inte heller är en självklarhet längre.
Men tårtan blev ok (bild kommer senare) och maten var inte hel fel heller.
Sen återstod disken. Maskinen gick två vändor, men eftersom vi bara använde porslin som ska handdiskas så blev det en hel del av det.
Kaffe två gånger med olika serviser och middagsporslinet.
Puh!
Nu har jag kojjat och ska bara spela lite Ruzzle innan jag släcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0