Pass #32

Bestämde mig för att testa det långa passets tempo, och om det kändes bra ta det idag istället för i morrn'.
Och det var ok. Så nu har jag sprungit 12.8km, på löpband. Gissa om man tycker att tiden går långsamt. Tittade på damernas hockeyfinal en del av tiden.
Nu är det bara sonen och jag hemma, så vi latar oss beträffande middagslagningen och tinar en bytta från frysen.
Sedan ska jag helfartsdega, tycker jag har gjort rätt för det.  Hoppas det finns något degningsbart att vila ögonen på. Damsög och torkade golv innan jag drog till gymmet.

Kommentarer
Postat av: Kristina

12,8 km, jag blir helt andlös vid tanken.Så lycklig du kan vara över det.
Det är en helt ouppnåelig dröm, inte ens en km är vad jag ngnsin kan drömma om. De dagar jag klarar 2 min på gåbandet, obs gå, är jag överlycklig men med ett helt års träning nu är inte ens det en självklarhet. Låter som en bra dag för dig i alla fall. Försöker mentalt binda ihop mina kroppsdelar så jag ska känna dom som en enhet men det går inge vidare. Tungt är läget. Ha en skön morgondag

2013-03-23 @ 22:47:39
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0