Äntligen lite sol

Fick lov att ställa väckaren i morse :-/
Hade läkartid 9.00. Klar 9.15.
Lite osäker på vad diagnosen blev??
Ska äta en antiinflammatorisk kur 10 dagar.
Tydligen blir det röntgen också så småningom, för att se om det är början till atros i höften.
Men jag känner mig rätt övertygad om att det är höftledsböjaren, så jag ska försöka jobba på det och undvika löpning ett tag. HAr ju faktiskt tänkt tanken att jag borde fysa lite med inriktning mot löpning. Stärka bålen och så..
Efter det där räserbesöket väckte jag dottern (enlugt överenskommelse) och åkte dit för kaffe. Hon åt frukost samtidigt.
Till apoteket för att hämta ut medikamenterna och en snabbis på kooperativa klädbutiken i samma ingång.
Hade fått ett sms om halva reapriset, så jag köpte ett par shorts för 38:-
Det kallar jag fynd!
Sedan undrade maken och Bull om jag blivit akutinlagd på sjukhuset.
Hem och snabbt ut på gräsmattan.
Inte jättevarmt, men jag stretade på hela eftermiddagen med mer eller mindre kläder på.
Efter middagen satte jag mig ute en stund till med min slaskdeckare. Nu tittar jag lite slött på EM-fotboll, men ska försöka samla på mig lite övningar och gå till gymmet strax.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt att du fått det undersökt. Du kunde ju fått påtår här, blev ändå väckt 8.45 av kommunens handläggare. Här har jag haft shorts hela dagen.
Vackra blommor.
Blir det fler turer till stan? Inbjudan finns alltid

2013-07-17 @ 21:49:26
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0