Pass #5

Idag var det lite annorlunda. Först ett löppass i lagom fart och sedan "strides", vilket jag tolkade som ruscher. Möjligen inte helt rätt?! Passet gick i alla fall lite bättre än jag vågat tro. Ökade faktiskt farten lite jämfört med förra passet.
Spelat en del mindre framgångsrika Ruzzle-matcher också. Här var det ett av barnen som flätade till mig ordentligt.
Jaja, det är lite kul att spela i alla fall. Jag vinner väl en och annan match också, fast sällan mot barnen. Tror de är motoriskt snabbare än mig. Nåt' annat kan det väl knappast vara?!
Träffade två av sonens kompisar på gymmet. Supertrevliga grabbar hela bunten. Inte minst för att de snackar med hans mamma som om hon vore en vanlig person. Vi kan skämta rätt hårt med varandra och alla uppskattar det, tror jag.
Inväntade hjälptränardottern som hjälpte sitt lag.
Hon börjar se fram emot att slippa det extremt inrutade livet med innebandyn. Jag har full förståelse för det. Hon har hållit på sedan vi flyttade hit. 14 år var det i höstas. Då kanske man har gjort rätt för att själv få råda över sin tid.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Länge sen vi spelade mot varann. Ha en god natt kram

2013-01-15 @ 23:20:28
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0