Pass #12

Det första lite längre passet, med angivet tempo. Jobbigt, både fysiskt och mentalt. Mest det senare tror jag. Men farten var lämplig för jag orkade spurta på slutet. Men det är skrämmande långt till måltempot :-(
Jaja, jag ger det en chans. Sämre kan det knappast bli. Men jag funderar på att testa några supertusingar igen. Tisdag kanske, när det ändå är intervaller.
Nu är tre veckor avklarade :-)  Volymen ökar så sakta också
Tittade lite på hur det såg ut motsvarande tid 2012, och det var inte så dåligt som jag minns det. Jag tror jag springer en aning längre nu, men jag höll ett aningen högre tempo då, som det ser ut. Så det är bara att gno på för att bättra på resultaten.
Ganska lugn dag för övrigt.
Börjat på söndagsXet, går väl sådär...
Lagade en tacksam middagsrätt.
Se receptet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0