One down - four to go!

Idag startade livs-baket:
Men när degen var på jäsning insåg jag att det behövdes en brandkårsutrycknng till kåmpe. Inte en gnutta florsocker i skafferiet. Blir inga Philadelphiabullar då!
Men det gick bra, jag var tillbaka med fem minuters marginal.
Dessutom blev jag "tvungen" att köpa lite tulpaner. Tycker det är så trevligt att ha färska tulpaner över helgen, och de jag köpte förra veckan har gjort sitt.
Tacos till middag, bortstök och sedan den sedvanliga övningskörningen. Den här gången för att fixa lämplig ta-med-middag för innebandydamerna som drar långt norrut i morgon.
Resten av dagen ägnas åt degning såklart. Kanske lite Ruzzle?! Fick dyngtjong av Mr_None.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja du är för gullig. Mitt hjärta klappar varmt för baket. Hoppas allt gick bra

2013-02-08 @ 22:45:10
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0