Slow monday

Veckan startar långsamt, möjligen lite bedrägligt.
Massor av mail att besvara, som ofta kräver en hel del förarbete. Ringa olika stödfunktioner för att kontrollera så man kan ge rätt besked.
Hemvägen blev rena gruppresan. Det var t.o.m en som inte rymdes. Favoritsonen! Men han har busskort så det var ok.
Väl hemma fick det bli våfflor. Men det fanns kvar limemarinerade jordgubbar och vit chokladsås, dessutom  glass och vispad grädde. Vilken fest!!
Dottern fixar med flyttning och lånade bilen både över dagen och på kvällen, så de käkade med oss.
Sedan blev det lite tvättstugejobb, och dags för lite kexbak.
Jag har blivit beroende av kexen!
Slötittar lite på TV och hänger tvätt allteftersom.
Har mer ont än vanligt efter träningen igår. Intervaller var kasnke ingen bra idé?!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag började oroa mig för att ngt hänt eftersom det inte varit ngr inlägg sen i torsdags. Nu plötsligt finns flera trots at jag varit in o kollat varje dag flera ggr. Märkligt. Skönt att inget hänt. Ha en god vecka

2013-08-12 @ 23:05:27
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0