Känns inte roligt

Sov så länge jag behövde och har sovit rätt ok.
Känner mig fortfarande väldigt risig tyvärr.
Känns inte som en bra/rolig idé att hänga över axeln på folk i labbet på eftermiddagen.
Känns inte roligt att behöva lämna allt på två andra kollegor, när ursprungsplanen var att vi skulle vara fyra på plats. En av de övriga tre har fått andra arbetsuppgifter sedan detta bestämdes och det finns ingen ersättare på hans plats.
Känns inte heller roligt att jag nu sitter på favoritplatsen med min kompis, bara för att jag är sjuk. Inte ledig.
De lediga dagarna måste skjutas på i rätt hög utsträckning så här i början på terminen och antagligen i samband med starten för nästa kurs också. Men jag flyttar runt ledigheten i almanackan och kan t.ex. få det lite lugnare i advent och mellandagarna.
Ska nog försöka jobba lite mer med kursdetaljer idag, förbereda närvarolistor och lite sånt, men just nu bara vilar jag.
Hårt jobb att äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Kristina

klokt beslut att vara hemma. Hoppas det vänder snart

2012-09-04 @ 23:01:22
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0