Grottekvarnen mal vidare

IB-match i går kväll. Förlust igen :-(
Frustrationen dryper efter väggarna efteråt.
 
Satt uppe rätt länge och programmerade, men det gick bättre än väntat.
Mitt största problem är att inte att få till det själv, utan att låta bli att göra så många småfel när jag ska visa exempel. Jag kan reda ut det mesta utan problem, men vill inte ge sken av att det är svårare än det är, "inte ens läraren...".
Helst vill jag kunna ge en förklaring som de kan ha med sig när det krånglar för dem.
 
Kort natt kändes det som när jag vaknade.
Typiskt att jag alltid får för lite sömn på veckorna.
 
Idag fyller sonen 19. Det firar han med att (äntligen) gå och klippa sig. En present till mig kanske.... :-)
 
Nu är det dags att ta itu med en del administration igen.
Måste starta ett av de outhärdliga system vi har till vår hjälp.
Självklart har de passat på att uppdatera eländet, så det kan ta ännu längre än vanligt att få igång det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0