Blir julen rosa i år?

Hastig utryckning för att droppa brudarna i stan til IB-träningen.
På vägen hem skulle jag handla och svängde förbi stora affären.
Visserligen gillar jag lila, men känner mig ändå tveksam till de julgransdekorationer som börjat dyka upp?!
Köpte, mot alla principer, en liten rosa julstjärna.
Ville ha en glad liten blomma på köksbordet, men det fanns bara tråkiga små saker som brukar få löss. Så,....
Dagarna rusar fortfarande fram. Något fler på frågestugorna
sista dagarna, runt 20 st.
Men nu är det bara två kvar, sedan blir det mer traditionell handledning av en gruppuppgift.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nej julen är inte lila. Röd och varm ska den var. Ha en bra morgondag

2012-10-26 @ 00:01:54
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Julführern

Du vet mycket väl hur julen ska vara. Här tolereras inga snedsteg. Gesundheit!

Svar: Jo, jag vet!
Fraudfeeler

2012-10-26 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0