runRun(lördag, varierande)

Igår och idag har det inte varit någon ordning.
Igår hade jag lite hopp om  gräsmatte(o)verksamhet.
Ut med hela utrustningen, nu skulle ryggen solas för att få ungefär samma grad av blekhet överallt.
Passar bra ihop med X-lösning oxå.
Men så snart solen gick i moln var det svinkallt.
Jag tog min bädd och gick. Flera gånger.
Idag var utsikterna lite sämre, så jag startade med att klippa gräsmattan medan maken flyttade brevlådan(!).
Försökte sedan sitta i solen för att beta av ytterligare några korsord. Frös.
Så då blir det till att ta till något annat. Lakanstvätt t.ex.
Tyvärr börjar åren lista på min trotjänare för tvättbärning. Babybadkaret släpper ifrån sig allt större bitar av plast :-(
Vi var bortbjudna på middag till ca 17 och jag vet att jag har svårt att ta mig ut på en runda om det blir sent, så därför drog jag iväg innan.
Ska man ändå tvätta håret kan man lika gärna svetta ner sig ordentligt.
Mycket trevlig kväll hos sonens gf och hennes moder. God mat, kubbspel (som föräldrarna vann, såklart!) och sedan kaffe och hallonmoussétårta.
Nu sitter jag och väntar på en 5-stjärnig fil som jag tror att jag inte sett, men som alla andra verkar ha sett?!
Då kan man misstänka att även jag sett den :-(
Snart vet vi!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kul att ni fick trevligt. Här har det varit mindre trevligt med nästan en bilkrock med mig i bilen. Hoppas på sol för dig för morgondagen

2012-07-22 @ 00:23:26
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0