Skuggorna faller

Precis som igår var det en härlig kvällssol att njuta av efter middagen.
Snabbt ut med koppen och lokaltidningsgöromålen.
Det först jag gav mig på var att slutföra dagens anagram, som surdegsdottern hade påbörjat. Så här fick jag att det skulle bli:
Ålla = torklåda för frukt
Har aldrig hört talas om det?!
Jobbet går inte fort, men lite framåt i alla fall.
Det stora problemet tycks vara mitt minne :-(
Jag minns INGENTING!
 
Idag vilar jag från rantandet och hoppas att gårdagens tur var en trend som kommit för att stanna.

Kommentarer
Postat av: Kristina

otroligt härlig kväll,tänk om man fått uppleva dem tidigare i sommar fast bättre sent än aldrig

2012-08-14 @ 22:38:04
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0