Det finns bara två färger:

svart och vitt.

Allt annat däremellan är bara en skalfråga.
Den insatte läsaren inser kanske att jag varit på en deprimerande utfärd i träningsterrängen.
Närvaro av ljus.
Idag är min första lediga dag, hemma,  i höst.
Men det blev lite diverse, med taxiverksamhet bl.a.
Hjälpte dottern som hade följande event idag:

Syskonen hade bistått med diverse skrämselhistorier innan, så när vi närmade oss frågade hon hur lång tid det skulle ta, med tanke på att hon skulle sövas...
Annan dotter hängde med och passade på att träna på campus-gymet.

Verkar som att jag ser suddigare på hösten?!
Gjorde ett försök med de vackra äpplena vid brevlådan.
Suddigt!

Det var samma problem med rönnbären förra hösten!!
Redan då tror jag att jag drog slutsatsen att det blev bättre om jag hade glasögonen på, men varför ge upp? Det ska gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0