Vem bryr sig?

Lagom till lunch satt jag på blåsigt (och öde) stadion och såg dotterns lag förlora med uddamålet (3-4).

Kunde faktiskt ha fått bli oavgjort...

Gårdagen förlöpte sedan enligt planen.

Direkt från matcharenan mitt i stan drog vi söderut. Ja, vi köpte en latte på macken först.

God middag hos systern tillsammans med modern (som inte hittade några liljekonvaljer till mig, vissa år kan det gå...)

Ner till "slakteriet" för att hämta kött och sedan löpande band-paketering. Går rätt snabbt när 4 pers sätter igång.

På vägen hem startade jag med DN's söndagskryss samtidigt som jag försökte få kontakt med GodaVännen som inte mår bra. Orolig blir man ju...

När vi kom hem höll barnen på med någon ickeverksamhet i köket, som bl.a. innebar att folk behövde "gå och köpa mjölk" stup i kvarten. Lurigt.

Under tiden som detta icke pågick, spelade vi Klanten och gissa vem som fick mest poäng?!

Till sist visade det sig att det där med mjölken bara var lur och att de fixat en supergod kak-tårta till mig.

Modershjärtat slog ett extraslag!


Kommentarer
Postat av: Mr. copyright

Hmm, nu är det väl så att du inte äger copyrighten till bilden som är längst ner till höger? Isåfall bör man ju ge credits till den som fotade!

2011-05-23 @ 11:03:00
Postat av: FraudFeeler

Nja, nu var det ju så att bilden fanns på min ajfån så att hävda upphovsmannarätten kan nog bli knepigt... jag fotade oxå!!

2011-05-23 @ 13:26:53
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se/
Postat av: Kristina

Intensiv dag. Tack att du hinner tänka på mig.



Kul med barnens överraskning Förstår känslan av värme

2011-05-23 @ 17:59:05
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0