Torsk på soppa

Bilder först:

Japp tog en tur!
Men det är klart att Gazpacho kanske inte är det bästa bränslet...
Värmen över dagen är inte heller enbart positivt i det här sammanhanget.
Jaja, det gick så där.
Finns tre lägen att välja på: fort, långt eller intervaller.
Så det fick bli intervaller.
Jobbigt!

Det är i alla fall mycket roligare och enklare att ta sig ut och träna den här tiden på året.

Ljust fast klockan blir efter åtta.

Mycket tyngre när hösten kommer och det bara blir mörkare och kallare.

Andra intryck idag:

Tomt på vissa ställen?!

Dagen har varit en bra semesterdag.

Vad mer kan man begära?!

Om det regnar i morrn får mitt svedda skinn vila, vilket inte vore helt fel.

Men man önskar ju inte dåligt väder!

Tänk om detta är vad vi får i sommar?

I så fall kommer jag att ha en stor vit fläck på halsen som inte får någon sol när jag läser eller löser korsord.

Vad ska man annars göra i solen?

Nej, nu ska jag avsluta den fjärde semesterdagen med ett avsnitt av West Wing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0