10:e dag Jul

Orkade inte gå till jobbet idag (heller) -- hur ska det sluta??
Efter att ha sovit tills jag vaknade, åt jag frukost :-)
Väckte en del sovande barn, vissa flera fånger (och utan framgång).
Hade bara ett mål med dagen och det var att åka till stan för att inhandla min sedan länge utsedda neccessär.
Lämnade av dottern hos bf och ringde sedan GodaVännen för att höra om vi kunde vräka i oss kaffe och vrålprata, och det kunde vi!!!
Bäst att ta det först då...
Sedan var energin låg, men neccessären SKULLE fixas, tänker ha den på Karlstadsresan på torsdag, så det så!
När den var nerplockad från hyllan tvingade jag mig att gå runt bland reaställningarna. Hittade en ljus jeansskjorta och en marinblå halsduk. Provade till och med...

Sedan hade jag ett uppdrag att skaffa en luftmadrass med inbyggd pump. Tänkte skippa det, men lurade mig själv så att jag till sist hade passerat tre olika affärer. Slut överallt :-(
Hoppas därför kunna låna av GodaVännen som hade köpt en till jul.

Innebandy på kvällskvisten, efter att ha släppt av barnens kusin på busstationen.

Länslagsdöttrarna har gjort kväll och det borde jag också...



Kommentarer
Postat av: Conrad Bain

Rea fynd? Säkert Fokis egna märke.

2011-01-04 @ 11:35:02
URL: http://wherethewindblows.blogg.se/
Postat av: tine

du blir ju värsta modebloggaren nu ju! ;)

2011-01-04 @ 11:46:10
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: Kristina

snyggt och bra necessär. Kul med besöket o ffa pratet

2011-01-04 @ 13:23:35
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0