Överraskande...

... har just bokat dag för stora D eftersom rektor krävde in datum under 2010 för alla som erhållit projektpengar.
Plikttrogen som jag är mailade jag kansliet och fick välja helt fritt eftersom hela december var ledig!!
Så då får vi väl se om jag klarar av detta och samtidigt överlever.
Gjorde min första intervju igår (har gjort en bra provintervju oxå), så nu gäller det att transkribera, analysera och helst få tag i 8 personer till :-)
Nu vill jag ha en:

men kommer att få en:





Kommentarer
Postat av: Kristina

Bravo.Vi ska be att du inte bara överlever utan oxå får behålla friden inombords och inte gå sönder av oro och kan ta stunder av avkoppling. Jättekul att du kom förbi här jag gillar sånt o du är alltid välkommen. Kaffe finns alltid ha en bra dag kristina

2010-02-02 @ 11:20:57
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0