Hur vet man...

... när man inte behöver oroa sig?
Sonen var ute och gick, men svarade inte i telefonen när jag skulle göra kväll och koja.
Aaaarrrrrggh! Då blir jag stressad, inte för att han gör nåt dumt, men för att andra kan göra dumt.
Skickade sms och då ringde han upp. Och inte nog med det, när han kom hem bad han om ursäkt för att han oroat mig. Han förstod att jag blev stressad och är glad att jag vill veta att han är ok! Vad mer kan en hönsmamma önska sig?!
Nu är jag ruggigt rött efter två mycket korta nätter. Dessutom ska ha fruktost vid 8 för att komma igång till nästa Ib-match kl. 10.45. Kvällens match blev en ganska stabil seger, även om det slarvades en del inledningsvis, i BÅDA perioderna!!

(nästa inlägg är #600, ska man fira det?)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hönsmammornas förening vore något att bilda, då är det två medlemmar nu. Jag kan bli superorolig dör M i Afrika o där kan jag ej kolla nåt ssk när hon var mobilen stals. Du har en väluppfostrad pojk

2010-04-10 @ 13:58:39
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0