Nu börjar det ....?

Det där grå, mörka, energisugande vädret som lägger sig som en blöt luddig filt över allting.
Solen och ljuset är trots allt en viktig energikick. Men det är klart, fördelen med oktober-november är att det snart är advent som har så många positiva komponenter. Inte minst kraftigt, förhöjt inslag av mysbelysning! Det blir både ljusare och mysigare!

Har nu fått lite feedback på mina frågor och som väntat så är de för allmänna och för jobbiga att svara på. Jag har insett att de mer liknar intervju-frågor än enkät-frågor. Men jag vet ju inte vilka olika svar som är aktuella (dvs. att jag skulle kunna ge alternativ), utan vill verkligen att respondenterna ska "prata" om de olika koncepten med egna ord.








Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi hoppas att höstrusket är en mellandag o solen kommer igen.

2009-10-16 @ 11:10:45
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0