Veckan som gick

torsdag 30/9 = stora kursen startar
 
Satt med på första föreläsningen och svarade på de frågor som kom i chatten.
233 deltagare.
Sedan var det ytterligare två valinfomöten.
På eftermiddagen tog jag mig i kragen och gick till gymmet.
INTE kul.
Men... det är ju två veckor sedan senast.
 
onsdag 29/9 = möten hela dagen
 
Valinfomöten med två årskurser.
Individuellt samtal och till sist möte med BTH-kollegan.
Vi gjorde processen kort och skickade in  full paper.
Skönt att ha det gjort.
 
tisdag 28/9 = så var det vanligt jobb igen
 
Mycket imma på fönstret när arbetsdagen började.
På eftermiddagen drog jag iväg till stan.
Barnafadern skulle till tandläkaren 14, och jag skulle klippa mig 14.45.
För att förderiva tiden chansade jag på att det fanns kaffekoppar/muggar på Expo.
Jag vill inte ha så stor volym, och hittade dessa som rymmer 20 cl.
Fanns i vitt också.
Blir det för mycket institution?
Fick lov att jobba lite mer på kvällen, för att vara klar med material till storkursens start på torsdag morgon.
div> 
måndag 27/9 = text
 
Alla var sååå duktiga på spanskalektionen!
Ok!
Vi slapp överraskningsböja oregelbundna verb. Tack och lov, eftersom jag bara jobbat med 6 av 14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0