Att bo i en renovering

söndag 7/3 = skid-TV mest hela dagen
 
Klippte ner mina gamla tulpaner för att låta dem stå kvar några dagar till.
Mellan alla skidtävlingar drog jag runt isiga åsen.
Blåste halv storm också, så man fick gå väldigt försiktigt.
Skönt att komma ut, trots allt.
Vi avslutade dagen med att plasta in möblerna inför måndagens slipning av bruk och puts.
Sedan satt vi på övervåningen resten av kvällen.
 
lördag 6/3 = garderobsinredning
 
Drog iväg på morgonen för att inhandla den garderobsinredning vi redan planerat.
På vägen hem passade vi på att handla.
Då använde vi också munskydd för första gången (knappt man vågar erkänna att det dröjt så länge).
Vid något tillfälle tänkte jag att det kan vara dags att kasta vissa gamla nötta trotjänare.
Nåja, några av dem är fortfarande i bruk.
Men så insåg jag att de kanske kan vara roliga för ev. framtida minifamiljemedlemmar att leka med. Sparas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0