Inget märkvärdigt alls

tisdag 20/7 = småstökar
 
Idag har jag varit på kåmpe.
Insåg efteråt att jag inte gjort ett helt korrekt intryck.
För att slippa anstränga mig med presentabel klädsel tog jag mig för att stryka den tunna skjurta jag redan hade på mig.
Väntade in i det längsta med att ta på den, så när jag väl gjorde det, blev det vid ytterdörren på väg ut.
När jag varit inne och handlat och råkade se mig i backspegeln i bilen, insåg jag att hela kragen var på insidan :-o
Medan jag handlade gjorde Barnafadern sitt träningspass.
Sedan drog vi till stan och Barnafadern fortsatte tömningen av sitt tjänsterum.
Då satt jag hos kommunikationsdottern ett par timmar.
Trevligt.
Blivande farmaceuten var här när vi kom hem.
Vi åt kycklingsallad och sedan blev det kaffe med kryss.
Babylon Berlin fortsätter att vara lite småjobbigt.
Jag hinner inte riktigt med i alla detaljer och kopplar inte alltid det som borde kopplas ihop.
I morgon blir att det att förbereda lite lite inför torsdag. Tja, det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0