Så var det helg igen

fredag 26/2 = bra dag
Startade med veckans favoritsysselsättning!
Kaffe med Mia.
Eftermiddagsmöte med BTH-kollega.
Avslutade arbetsdagen med att bildprata med sonen och hans flickvän.
Enkelt och trevligt, så varför gör man det inte oftare.
Nyfikna har vi kikat in i rivningsavdelningen under dagen.
Elektrikern har varit här, men rörmokaren dök inte upp.

torsdag 25/2 = nu startar det
 
I morse dök hantverkarna upp.
Tittade och diskuterade de olika åtgärderna vi vill ha gjorda.
Solen skiner och det är några plusgrader.
Flera bokade samtal och ett möte.
Snickaren var här ett par timmar på eftermiddagen. Mest maskering och skyddstäckning.
Hemgjord pizza till middag.
På kvällen tog jag en promenad runt byn.
 
tisdag - onsdag 22-23/2 = panschis
 
Skottning såklart. Notera höjden på snödrivan. Det är Barnafadern som står alldeles bakom.
SMHI säger att snödjupet är 78 cm.
Klipptid tisdag efter lunch.
Min superbraiga frissa håller till på en hästgård!
Efter klippningen åkte jag till receptariedottern och bjöd in mig på kaffe.
Supertrevligt, och tack om du läser det här.
 
Bara på ett dagar lyckas jag glömma vad jag (o)gjorde på mina lediga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0