Veckorapport (igen)

lördag 25/1 = bloggtorkan tillfälligt avhjälpt
 
Min nya bägga:
Plastig, men ändå ungefär vad jag hade sökt. Passar bra till min vita dunjacka.
 
måndag 20/1 var det överlastat med mail, så jag satt kvar på kvällen och liftade med Barnafadern när han varit på handbollsträningen. Men jag gick ändå back, fler när jag åkte än när dagen började. Då pratar vi ca 50 obehandlade registreringsärenden.
 
Tisdag 21/1 lyckades jag gå ungefär jämt upp mailmässigt, men åkte till GBG för BG på kvällen.
 
Lite oväntat hade Barnafadern ingen träning onsdag 22/1 så vi följdes åt hem och käkade middag. Sedam snodde jag direkt och satt på jobbet till 22.15. Då lyckades jag komma ner till 20 obehandlade mail. Målet var såklart att jobba undan allt, så att DKV på fredag inte skulle behöva offras.
 
Torsdag 23/1 innebar ett klart fall framåt, trots möten och idoga obokade besök lyckades jag avverka allt som väntat på åtgärd och svar. Såååå skönt.
 
Fredag 24/1 kunde därför bli den där ljuvliga dagen med tystnad, goda kritiska vännens sällskap, och en hel del gjort. Jag hade fixat lite franska pannlappar till Mia.
 
Under eftermiddagen fick jag ett sms att mina glasögon var klara.
Vi var ändå på väg till stan för AW med #2 och #3, så jag hämtade två par. Nya terminalglasögon och dessa progressiva:
Så nu blir det till att använda dem kontinuerligt för att vänja sig.
Kaffe hos kommunikatörsdottern, innan vi gjorde kväll.
 
Så var det lördag 25/1 och vi vaknade inte allt för sent, så det blev flera turer med återvinningsbestyr.
Jag gjorde en tur till gymmet, för att försöka lunka igång igen. Lunkning var precis vad det var.
Så här har blåmärket utevklats. En vecka mellan de två sista bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0