Hur bra som helst

fredag 25/10 = [DKV]
 
Idag var det fridag.
Jag packade ryggan och gick två trappor ner för att sitta i lugnet en dag (igen!).
Idag var vi tre och hade planerat för att ge lite återkoppling till bokskrivaren.
Tänk vilken glädje man har av att de man har omkring sig har följt med i ens olika projekt, och delvis liv. Vi har följts åt så här sedan hösten 2015. Sista terminerna har vi haft stående fredagar.
Det går inte att säga hur värdefullt det är.
Idag hade jag lagt in en timmes handledning för en student med lite speciell situation på programmeringskursen, så jag avvek en timme. Klockan 12 återsamlades De Kritiska vännerna för en lunchkonsert.
Kultur på Campus.
Bra musik, men lite för högt för min smak. Jag var tvungen att hålla för öronen för att det inte skulle vara obehagligt.
 
Jag börjar nu se slutet på det här projektets läsbeting. Bara 4 uppsatser kvar.
På vägen hem handlade vi lite och då dök de upp!
Man baxnar!
Enkel middag framför TV'n. Inte dumt alls. Vi avverkade ett par avsnitt på en lite halvseg australiensisk serie, Wanted. I morgon söderut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0