Första tuppluren på jobbet :-(

fredag 10/5 = [DKV]
 
Tiden rusar fram...
Traskade iväg med mitt pick och pack till den pedagogiska utvecklaren (LL)'s lokaler.
På eftermiddagen var jag ensam och satt därför i vårt lilla mötesrum Odhner. Jag mådde inte bra och blev så otroligt trött, så till sist tänkte jag att det var bättre att blunda ett tag. Nästa gång jag tittade på klockan hade det gått 25 minuter. Missade EMK!
Men sedan mådde jag bättre och kunde läsa lite till.
Hade ambitionen att läsa tre uppsatser över hela dagen, men det blev nog mer 1.5.
Vi har avsatt 3 (tre) timmar per uppsats.
Man hoppas/tror att det ska bli lättare efter ett tag :-(
Alla barnen infann sig under dagen. Stockholmsdottern kom torsdag kväll.
Alla sover över, även de två stadstvillingarna.
Massor av ambitiösa förberedelser för att fira den förstfödda på hennes 30-årsdag 11/5.
Tex. satte jag på döttrarnas initiativ en kalljäst deg till lördagens gemensamma frukost. Man knådar inget och bakar ut dem med minimalt arbete dagen efter. Aldrig testat innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0