Jo, det här går ju bra! (NOT!!)

onsdag 23/1 = inte alls vad jag hade tänkt
 
Började morgon med en liten sovmorgon, eftersom jag hade tandläkartid 9.10.
Jag har ett inte helt avspänt förhållande till tandläkare.
Har haft bra tänder, tandreglerat, men sedan hände något under barnaåren. Antagligen en kombination av kroppens status och misskötsel. Varje gång jag gick till tandläkaren var det grejjor. Sedan dess är det så pass mycket lagningar att dessa försvagat tänderna.
Nu efter min principiella kostomläggning har det dock varit helt lugnt. Bara mindre åtgärder när någon gammal fyllning släppt en bit.
Därför gruvar jag varje gång. Vill alltid boka om. Gör aldrig det, eftersom jag insett att det bara blir värre om jag skjuter upp det.
Idag var det chockartat. Tandläkaren tog tre röntgenbilder petade lite i tuggytorna och på att par andra ställen. Så var det klart???
Inte ens tandsten att tala om tydligen.
Bra början på dagen kan man säga.
Så resten av dagen får väl luta sig mot det.
Hade inget inbokat på hela dagen eftersom jag ville ha tid för morgondagens föreläsning.
Vid EMK hade jag överhuvudtaget inte kunnat börja. Bara registreringsärenden.
Vid kaffet haffade kollegan till parallellkursen mig för ett koordineringsmöte. Vi har tre gemensamma föreläsningar, som ges av honom, och han ville flytta runt lite i tiden.
Bara att ta hem alltihop. Vågar inte lite på att jag hinner i morgon förmiddag.
Fått lov att skippa den planerade träningen också.
Just nu lutar det åt mer helgjobb.
Har en massa saker ogjorda, inte minst programmering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0