Framgång och Bakslag

torsdag 17/5 = toppen och botten
 
Idag var hela dagen vikt för projektet.
Satte mig i lilla mötesrummet för att se till att jag inte gjorde något annat.
Fick ändå inte särskilt mycket gjort :-(
En positiv sak var att de ringde från försäkringsbolaget där vi hade annuleringsskydd för resan till Barcelona.
Jag får tillbaka allt utom kostnade för annuleringsskyddet (470:-).
Hemkommen var det läge att baka bullar innan Sveriges kvartsfinal mot Lettland.
Backade från idén med Philadelphiabullar, och gjorde vanliga kanelbullar i stället.
Nu ska jag försöka packa en övernattningsväska, så jag kan åka direkt från joobbet.
Barnafadern tar morgontåget för att vara med på begravningen efter sin farbror.
Då ses vi på kvällen, sover hos lillasyster och hjälper mamma med en praktiska grejjer på lördag. Sverige slog Lettland med 3-2 och spelar semi mot USA på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0