Det första ska ju vara kortast, så....

onsdag 5/12 = samma lika
När jag, i slutet av förra veckan, till sist insåg att det var 1:a advent i söndags skulle jag köpa blockljus till min stora "stake". Jag köper alltid de längsta, för jag vet att jag tänder dem hela tiden.
 
Dessutom vill jag ha ren stearin, och Änglamark har bra sådana, så kåmpe fick leverera.
Men....
Det fanns bara tre stycken.
 
Nöden har ingen lag, så jag köpte ett kortare av en annan sort (fanns inte de jag helst ville ha), och tänkte att det nog snart kan bytas ut mot det rätta, eftersom det snabbt förbrukas.
Nu när jag är hemma och tillbringar mycket tid i soffan, kan jag ha det tänt ännu mer..
Ska försöka leta fram min dekorationskulor som jag brukar strö ut på fatet.
Idag har jag sett två dokumentärer om folkmordet på  rohingyer. Fasansfullt och det är obegripligt att Myanmars ledning tillåter det.
Även idag missade jag intressanta presentationer på jobbet. Inte minst den om den avhoppsstudie som gjorts. Min kollega är en noggran person så jag hoppas få bra rapport från henne.

Kommentarer
Postat av: Den "noggranna" kollegan

Vi kommer att få Powerpintsen, så det blev inte så mycket anteckningar.

Svar: Pratet med dig ger alltid ett mervärde :-D
Fraudfeeler

2018-12-05 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0