Inget särskilt i dag

Så har jag sölat bort en dag, igen!
 
Vaknade rätt tidigt, men tänkte sova bara lite till och vips var klockan mycket.
Kanske behövde sova då.
Efter kaffet stökade jag lite i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn och sedan var det läge att dra på någon matvaruaffär.
Vårdbiträdet och jag gjorde en utflykt till stor-kåmpe på andra sidan stan.
Storhandel, med mat för resten av veckan.
Dessutom hittade jag en ny träningströja på Stadium, som ligger i samma handelsområde.
Middagen bestod av rostbiff och till det hade vi potatisgratäng och ugnsrostade grönsaker.
Smaskigt.
 Funderar på att ta lördagsträningen ikväll eftersom det är innebandy 12 och handboll 15 i morgon. Tränar jag ikväll slipper jag klämma in det i morgon bitti eller sent i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0