Test #2

Så var andra testpasset avklarat.
Särskilt fräsch kände jag mig inte. Träningsvärk i armar och skuldror från i söndags och ett inte alldeles angenämt flås. Samma upplägg som i söndags: promenera rask i tio minuter, springa 5 km och sedan gå raskare i 15 minuter. Därefter bålsäkring och strech.
När jag kom hem blev det rött te i min nya mugg och en halv proteinbar.
Hittade en sort med salmiaksmak, som både den energisk träningsdottern och jag gillar, så jag köpte en kartong (via webben). Såna här porteinbarer kan var rätt mjöliga i smaken, men den här var hyfsad och godare än alla jag testat tidigare. Jag har kravet att det inte ska vara mycket kolhydrater i och då blir utbudet inte så stort. Men den här är So-Low-Carb.
Enkelt för dottern att ha i träningsväskan och fylla på energi direkt efter träningen. Mest bara en muta i mitt fall. När man bara motionerar behöver man väldigt lite tillskott :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0