Super1000'ingar

lördag = gymdag
 
Nu börjar det kännas lite mer som vanligt, även om formen inte riktigt vill komma tillbaka.
Gick iväg sent till gymmet och bestämde mig för att testa några super1000'ingar för att börja jobba lite på farten, parallelt med längderna. 4 stycken  i en, för närvarande, acceptabel fart. Det fick räcka för, söndagar är långskubbsdagar och intervaller tar på en hel del. Vet i ärlighetens namn inte om jag hade klarat fler i det tempot heller.
För övrigt var jag ner en snabbis till stan i fredags eftermiddag och köpte lite anteckningsblock till jobbet. Hittade ett med en tillhörande mapp som jag funderar på att ha till kursen som startar torsdag-fredag.
 
Känns bra att jag läst så mycket redan.
 

Kommentarer
Postat av: kristina

så vackra block de måste ge glädje o inspiration i skrivandet

2014-03-24 @ 12:07:13
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0